33 Šeštai valandai atėjus, visą kraštą apgaubė tamsa iki
devintos valandos.34 Devintą valandą Jėzus garsiai sušuko: Eloji,
Eloji, lema sabachtani? Tai reiškia: Mano Dieve, mano Dieve, kodėl mane
apleidai?! 35 Kai
kurie ten stovintys išgirdę sakė: „Matai, jis šaukiasi Elijo“. 36 Tada vienas nubėgęs primirkė kempinę perrūgusio
vyno, užmovė ją ant nendrės ir padavė jam gerti,
tardamas: „Palaukite, pažiūrėsime, ar ateis Elijas jo nuimti“. 37 Bet Jėzus, garsiai sušukęs, atidavė dvasią.
Jėzaus
mirtis. Kai susiduriame su mirtimi, visada būna keista. Mums sunku patikėti tuo,
kas vyksta, norime to ar nenorime neišvengiamai suvokiame, kad ateis ir mūsų
pačių mirties valanda. Jėzaus agonijos metu ir gamta įsijungia į procesą: Šeštai
valandai atėjus, visą kraštą apgaubė tamsa iki devintos valandos. Mūsų laiko skaičiavimu, nuo
vidurdienio iki 15 val. staiga sutemo. Jėzus šaukiasi Dievo, šaukiasi savo Tėvo:
kodėl mane apleidai?! Šis apleidimas neapsiriboja
vien tuo, kad Jėzus kenčia fizinį skausmą, tai esminis apleidimas, tai
didžiausias žmonijos istorijoje žmogaus ir Dievo nuotolis. Jėzus pasidaro toks
tolimas Dievui, kaip nėra buvęs joks nusidėjėlis. Nuodėmė mus atitolina nuo
Dievo ir tas atstumas su kiekviena nuodėme vis didėja. Jėzus turėjo šį atstumą
peržengti, kad parvestų labiausiai nuo Dievo nutolusius, kad Jo mirtis būtų už VISAS
nuodėmes. Ir ši kančia yra didžiulė, žymiai skaudesnė už fizinę agoniją, kuri
buvo taip pat nepakeliama. Galiausiai Jėzus mirė, garsiai sušukęs, atidavė dvasią. Žmonės nunarinę galvas tyliai skirstosi,
kažkas dar pasako: Iš tikro šitas žmogus
buvo Dievo Sūnus! (Mk 15,39). Atrodo viskas baigėsi. Ar tikrai?
Šiandien apmąstysiu Jėzaus
kančią ir mirtį, šiandien prisiminsiu, kad ir aš turėsiu mirti.
Šiandien dėkosiu Jėzui už
tai, kad Jis mirė už mane ir aš galėsiu prisikelti.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą